Halaman

14 November 2013

Rindu Guitar Pro Tabs Use RSE GP6 Full Song - Ali XPDC

Sebelum download lagu Rindu Guitar Pro Tab Use RSE GP6 Full Song nyanyian Ali XPDC cuba tonton dulu video yang disediakan dibawah. Lepas tonton video silakan download guitar pro tabs tersebut, itupun jika berpuas hati dengan kualti tabs gitar yang disediakan. Kalau tak puas hati atau ada bunyi sumbang tak payahlah korang susah payah nak download.
Aku hanya kongsikan kepada sesiapa saja yang berminat untuk menyimpan koleksi guitar pro tab yang aku transcribekan ini. Kalau korang nak banyak lagi koleksi guitar tabs pro, korang boleh cari sendiri di laman web Ultimate Guitar.com.
Disana ada banyak pilihan dan koleksi guitar pro tab yang dikongsikan oleh orang ramai. Tapi sayang kalau lagu melayu tu masih kurang. Kalau adapun, kualtinya tak berapa baik. Apapun korang boleh tengok sendiri dan jadikan bahan rujukan dan koleksi peribadi kalau gitar tab tu ok.

Aku pun ada upload guitar tabs lagu Rindu nyanyian Ali XPDC di www.ultimate-guitar.com tapi masih belum diluluskan oleh pihak berkenaan. Walau apapun korang masih boleh dapatkan terus guitar tabs yang aku buat ni sementara menunggu Ultimate Guitar dot com meluluskan tabs gitar aku tu.

Bagi yang tidak ada perisian Guitar Pro korang boleh terus beli software Guitar Pro ini di laman web www.guitar-pro.com. Harga dia lebih kurang $59.95 kalau tak silap lah. Oklah yang dah ada guitar pro tu korang boleh terus download guitar pro tabs berikut: Rindu Guitar Pro Tabs Ali XPDC Full Song - Format gpx (GP6) Download terus Guitar Pro Tabs Ali XPDC Rindu Full Song direct di Ultimate-Guitar.com (Telah diluluskan). Dengar secara online di Songsterr disini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan